Lillebælt
Søndag den 29. marts
Det er forår, ramsløgene er kommet op i skovbunden, det er blevet lysere og vi er gået over til sommertid denne weekend. Kom ud og nyd naturen sammen med os, vi skal en tur rundt på Hindsgavl halvøen.
Vi mødes ved ishuset kl. 10 og går halvøen rundt, turen er ca. 9 km hvor vi går på fine grus- og skovstier.
Påklædning og fodtøj efter vejret.
Medbring madpakke og sideunderlag vi holder en pause undervejs, hvor maden kan nydes med udsigt ud over Lillebælt. Turen slutter igen ved ishuset, der har åben, hvis man trænger til en is efter gåturen.
Mødested:
Kl. 9.15 på p-pladsen ved letbanen (Højstrup) Rismarksvej 60, 5200 Odense V. Hvor vi vil forsøge at arrangere samkørsel til Middelfart.
Kl. 10.00 på p-pladsen ved ishuset Brovejen 353, 5500 Middelfart.
Tilmelding senest fredag den 27. marts kl. 20 på mail til: naturklub@gmail.com
oplys dit medlems- og mobilnummer samt hvor du møder op.
Dem der møder i Odense, skal oplyse om de kan medtage andre eller ønsker kørelejlighed.
Ved afbud send sms til Ole 60736348 eller Heidi 24243625
Venlig hilsen
Naturgruppen
NB:
Ved samkørsel deles passagererne om at betale 1,50 kr. pr. km til chaufføren